Dün dr kontrolündydim nstde sancı fln hiçbişey yoktu yarına sezaryen günü aldık bu sabah sanki adet olurmuşum gbi bişeyin geldgni hissettim bi baktım pembemsi sıvı nişanım gelmiş😍 şimdi acil sezaryene alınmk için bekliyorumm.. yani nstdeki sancınıza bakmayın sancım hala yok ama nişanım ve suyum geldi