Hamişler bazı doktorlar sezeryan sonrası sondaya gerek duymuyor hasta bezi öneriyor baZı doktorlar ise prosedür gereği sonda takalım diyor hastanede Doğuma hazırlığınız yapılırken hemşireler hadi sondanızı da takalım diyor benim tavsiyem anesteziden sonra taktırın eğer böyle yaparsanız ne takılışını ne de çıkarılışını hissetmiyorsunuz ben hasta bezi istemedim ilk doğumumda çünkü gelen giden çoktu oda koksun istemedim bi de sürekli kanama takibi için hemşire gelip açıyor örtüyü idrar ameliyattan sonra çok ağır kokuyor ilaçtan dolayı o yüzden sondadan korkmayın gayet hijyenik ve rahat bu doğumumda da yine anestezi sonrası sonda tercih edicem bu arada Doğumdan sonra anestezi baş ve bel ağrısı yapmasın diye bol bol su ve kahve içtiğimiz için saat başı sonda doluyor değiştiriyorlar 🙄☺🙏💕