Bebegmhazal Bugun doktor kontrolümüz vardı bebiş 2 kilo olmuş nst ye girdik kan değerlerime idrarima bakıldı sıkıntı çıkmadı 15 gün sonra tekrar nst ye çağırdı doktorum. Durum böyle sizler nasılsınız 😊 kendim de 12 kilo almışım
Melike145334 Bebegmhazal haftamız aynı 😀 kontrolüm 2 hafta sonra kısmetse 18 kılo aldım ama zayıftım iyi oldu 😁