Esrasssr küvez parası senin sgk n olmasa bile alınmaz. Devlet 18 yaş altındaki çocuğu kendisi sigortalı kabul eder. Keşke bunu öncesinden sorsaydınız. Benim bebeklerim 17 gündür yoğun bakımdalar. Ben ücret ödemiyorum ama bugün sgk mesaj attı, 2 bebek için toplamda şuana kadar 27.000 tl küsur ücreti sgk tarafından karşılanmıştır diye. Yoğun bakım ücretleri bayaa bi pahalı anladığım kadarıyla. Hastanenin bunu yapması yasal değil, belirtin bence onu