Hediyeserkan Merhabalar 50 lik glikoz şeker testi 152 çıktı. Biraz yüksek dedi doktor. Pazartesi 75 lik ile tekrarlanacak test. Bu şekilde olan varmı. Neler yapmalıyım normale düşürmek için.
Ckafali Hediyeserkan kesinlikle şekerli şeylerden yemeyin meyvenin fazlası bile zarar doktorum test yapılacağı zaman 3 gün önceden şekeri kes demişti 75 ile yapıldı çok iyi çıkmıştı
Merve8494 Hediyeserkan diyet yapabilirsin canım ben şeker yüklemesi yaptırmadım kilom fazla olduğu için sana bi fotoğraf aticam diyetisyen verdi bunlara dikkat et
Merve8494 Ckafali https://imgyukle.com/i/IFbXkn https://imgyukle.com/i/IFbca8 Beyaz ekmek yerine tam tahilli ekmek kullan canım