10-gdzsd Merhaba, 12 haftalık hamileyim. Saçımı kestirmek istiyorum ama “Çocuğunun ömrü kısalır kestirme” diyenler oldu. Ayrıca kuaföre sorduğumda ben kesmem dedi. Hamilelik sürecinde siz ne yapıyorsunuz?
prenses_annesii2603 10-gdzsd hurafe canım bunlar inanma sac kesmesin cocugun ömrüyle ne alakasi olabilir Allah bir ömür çizmiş ve bunu senij sac kesmene baglamaz canim kestir bakımını eksik etme
Tatlisannedilekk 10-gdzsd inanma canöm öyle şeylere hurafe hepsi benim saçimla çocuğumun ne alakası var, ben kestirdim
Mucizebebegimm123 10-gdzsd bende kestirmek istiyorum ama etrafımdaki kişiler aynı şeyi söylüyor. Kesmedim dogumdan sonra kesecem artık.insan ister istemez tedirgin oluyor.
Eoyk Ben doktoruma boyatmam ve kestirmem için danıştığımda kestir hiç düşünme batıl inanç onlar ama 20.haftadan sonra bitkisel bir boya ile boyat dedi bende öyle yaptım
Asenana 10-gdzsd mantıklı bi açıklaması var mı sizce bu söylenenlerin boşuna insanların kafasını salak salak şeylerle dolduruyorlar. Hadi etraftaki geri kafalilar söyledi kuaför de ayrı bi aptalmiş yani ne demek ben kesmem😂 yok öyle bişey inanma kuzum böyle sacmaliklara
Gzdeeeee35 10-gdzsd vala bende kestirmistim. Bi ara icimden gecmedi degil acaba kestirmesemmi diye. Sonra dedim ne alaka. Hurafe bunlarr sallaa
Gulerdem 10-gdzsd 36+4 haftalık olduk dün hem kestirdim hemde boyattım saçlarımı inşallah bi sıkıntı olmaz 🤷♀️