merveeed Bu bebek arabasını kullanan var mı benim hoşuma gitti görüntüsü ama kullanışı nasıl merak ediyorum
tomurcukannesi merveeed ben elelenin yeni çıkan ranger inı aldım en iyisi allroad ve ranger dı. Çok kullanışlı bi çok arabaya göre hafif. Ve şık. Tavsiye ederim. Bildiğiö kadarıyla allroad ve ranger arasında çok bi fark yok zaten.
MintiriskamM Bende bu arabayı aldım çok hoşuma gitti bebeğimin olmasına daha var, kullanamadım tabi ama kaliteli kumaşı falan. Allahım kullanmayı da nasip eder inşallah
merveeed MintiriskamM bende almayı düşünüyorum bir yerde okudum titriyor düz gitmiyor demişler. Dün baktım arabaya diğerleride titriyordu esneme payı olması gerekiyor sonuçta en beğendiğim bu bakalım hayırlısıyla bu işide halletsem😊 sizin ne zaman geliyor bebiş kısmetse😊
MintiriskamM merveeed bende ön tekerlekleri zikzak yapıyor düz gitmiyor diye okumuştum ama kilidi var tek yöne çevriliyor ozaman tekerlekler dönmez de. 6 ağustos son tarihimiz 😊 sizin nezaman geliyor bebiş hayırlısıyla
SyhnHtp Bende bu arabadan aldım ağustos ayında kısmetse kullanmak 🙏 hoşuma giderek beğenerek almıştım.
MintiriskamM Milkandhoney çorlu da oturuyorum ben burda bi mağazada kampanya vardı 1150 liraya aldık. İnternette 1300 falan diye gördüm.
MintiriskamM tomurcukannesi bende gördüm ranger ı ama allroad ı almıştım. Bencede hemen hemen aynı farkları yok
Esse Merhabalar kızlar biraz zaman geçmiş ama bebek arabasından memnun musunuz ben de allroad düşünüyorum