Sermec27 Peyzaj 3 nokta gibi bir sey var 3 nokta olunca kız diyorlar ama dediğim gibi canım 2 haftaya net belli olur inşallah az daha sabr az kaldı 🥰
tatlimmbenim123_ deniz_ela aaa öyle deme benim kızım o kadar utangaçtı ki 11 haftalıkken cinsiyeti gösterdi 🙄😂😂
dogamoms Anneyim00 bakalım yarın tekrar kpntrolm var değişmemiştir inşallah sağlıklıdır önce tabiki 🤗
Busra_0738 Bende haftaya gidicem inşallah belli olur cok merak ediyorum 😌14 haftalık olmuş oluyoruz bir oglum var bakalım bu ney😌