@Mernana Bende rahatsızdım doktordan, doktorum doğum ayım da izne çıkıcakmış üstüne birde, direk hastane değiştirdim doktor buldum 32. Haftadayım 2 hafta da bir oluyormuş genelde muayeneler bu dönemlerde. Sıkmayın canınızı memnun değilseniz biraz araştırma yapın sağdan soldan. Merak etmeyin 🥰