1701tugba Kızlar bişey danışıcam size. Nstede sancı çıkıyor ve kendimdede sancı var ama açılma hiç yok bu nasıl ilerler 38+5 im
Nesse86 1701tugba Acilma olmasi icin yürüyüs yapin bol bol günde bir saat,merdiven cikin küveti doldurup yatin.
1701tugba 1PrensAnnesi evet öyle yapıyorum ama işte ne zaman başlar doğum gerçekten bilmiyorum ya da böyle sancıyla ne olur onuda bilmiyorum
Byzsud 1701tugba canım ben 40 +2yim nts de sancı var ama açılma hiç yok merdiven iniyorum sıcak suda oturuyorum sukuat hurma aklım ane gelirse ama aynı durum değişmiyor. Bekliyorum sabırla bu hafta inşallah gelir