Kızlar bugün kontrolüm vardı sürekli böbrek ağrısı çekiyorum diye ayda bir ultrason çekiyorlar böbreğime bu haftama kadar bir sorun genişleme vs. Yoktu. Bugün 7 mm genişleme olduğunu öğrendim. 40 mm olursa stent gerekir dedi doktor ama senin de bebek içinde riskli erken doğuma sebep olabiliyor dedi. Doğuma 100 gün kaldı Allah izin verirse 4 cm genişleme olur mu bu süreçte acaba ya çok kafama taktım stent takılmak istemiyorum daha önce 3 kere takıldım ölüm gibi birşey ama öldürmüyor süründürüyor 😞