Gkcgkc Merhaba 16+0 haftalık hamileyim. Genel olarak akıntı yaşıyorum ama bugün epey sıvı sütle su karışımı gibi bir akıntım var acaba normal midir yorumlarınızı bekliyorum
Mernana Gkcgkc canım benimde 3 gündür başladı bu durum beyaz akıntı normal diye biliyorum ama benimkide suyla karışık bir akıntı anlamadım. Gittiğini anlıyormusunuz siz ben hissediyorum o an 33 haftayım ben
Binnazzz12 Bende 26 haftaligim aynı durumdayım ne olduğunu bilmiyorum doktora gittim bebeğin suyu mu diye doktor takip edecez dedi valla normal mi değil mi çok merak ediyorum
Gkcgkc Binnazzz12 ben de yarın gidicem. Amniyon sıvısında azalma falan diyor internette araştırdım tedirgin oldum :(
Binnazzz12 Gkcgkc umarım senin kide benimkide öyle değildir kaç gündür bebeğin suyu mu değil mi diye düşünmekten 🙄
Gkcgkc Binnazzz12 ama doktorunuz da sizi cevapsız bırakmış yani bunu anlamanın yolu vardır elbet bir doktor olarak