Merhaba hanımlar,
Hamileliğimin 9.aya gelmesi ile birlikte bebeğimin ters pozisyonda olmasını daha önceki postlarımda da bahsetmiştim.Bebeğim gayet sağlıklıydı ancak bi türlü doğum pozisyonu almıyordu.Evde baş üstü durmalar karnıma sıcak ve soğuk uygulamalar ne yaptıysam dönmedi oğlum.38.haftamda eşimle kontrole gittiğimizde doktorum bebeğin iyice kanala oturduğunu kilosundan dolayı dönmeyeceğini sezeryan doğum için gün almam gerektiğini söyledi.Baştan itibaren normal doğum isteyen ben panik oldum doktoruma ‘ istemiyorum bekleyelim ’ dememe rağmen bebeğim için risk olucağından günümüzü 39.hafta 3.güne sezergan günümüzü aldık.O güne kadar evde stres paniklemeler son hazırlımları yaptık ve o gün geldi.Annem şehirdışından geldi sabah 10 yatışımdı son kontrol için doktora ricada bulundum ancak oğlum dönmemişti ve üstüne üstlük açılmam da vardı.Hemen yatışım yapıldı nst bağlandı derken doktorumun acil vakası çıktı ben tam 1 e kadar bekledim,odamı süsledim kendimi hazırladım ve doğuma ağlayarak girdim.epidural anestezi ile doğuma girdim bebeğimle ten tene temas için ancak ameliyat esnasında panik oldum tansiyonum yükseldi ve tek hatırladığım uyandığımda odada olduğum.Panik olduğum için uyutulmuştum Kuzey Baturum 26 ekim 13.06 da dünyaya geldi🧿😍 çok şükür ikimizde sağlıklıyız ve 11 günlük oldu bile 🥰 Önerim kendinizi benim gibi normal doğuma şartlamayın yoksa son anda panik çok oluyor 🤭 Hepinize sağlıklı ve hayırlı doğumlar ben yavruma kavuştum darısı sizin başınıza🤲🥰💙