Busracobann Kızlar 6+2 olduk bugün keseyi ve kalp atışını duyduk şükür ama kalp atışı düşük geldi bana doktorum daha küçük dedi 107 çıktı ve çok az kanama alanı varmış progestan verdi sizlerde nasıldı kalp atışları 2. Gebeliğim kızımda böyle bisey yaşamadım
Birgul Busracobann erken duymuşsun canım ondandır belki ben 7+5te duymuştum genelde de 7. Haftadan sonra duyuyolar
halitefe Busracobann canım biraz düşük gibi bizde tam 6+2 de 120 idi ama sonraki haftalarda da çok daha hızlıydı belki senşnkide sonradan artar ama
Mombaby64 Birgul 7. Haftamda göremedim dün ama yolk kesen olusmus korkma dedi Birgül hanım sizce normal mi?
Busracobann İlk defa bugün gittim karından bakınca görmedi bende alttan baktırdim göründü şükür doktor da aynısını dedi haftaya gidicem bakalım ne diyecek
Mombaby64 Busracobann bana alttan bakmayı teklif bile etmiyorlar ben buna baktırmam icin napmam lazım ? Sağlık ocağı bakar mı alttan ? Ve ya devlet ? İkidir özele gidiyorum iki doktor da alttan teklif etmiyo hiç
Birgul Mombaby64 o kadar net bişey diyemem canım inşallah sağlıkla ilerler ama erken olduğu için galiba
34_21_23 YouTube da Kaan Kocatepe 6 haftalık bebeğin kalp atışının 100 e kadar normal olduğunu söylemişti. Benim de 6+1 de 119 du onda dinleyip merakımı gidermiştim