Kizlar daha adetime 5 gün var ama şüphelenip test yaptım ve silik bir çizgi çıktı ama belli yani pozitif çıktı hemen gidip kan testi de yaptırdım emin olmak için ama kan testinde çıkmadı doktor çok yeni olduğu için çıkmamış olabilir dedi daha önce başıma böyle bişey gelen var mı ya i bu gebelik testleri de %99 doğru olur diyorlar ama bilemedim