Nazcem43 Kızlar 19 +2 haftalığım kendim kiloluyum zaten yatınca göbeğim var çıktı ama bebeği hissetmedim bir hareket falan yok sizce endişelenmeli miyim
Demiralpmoms Nazcem43 ben de 19. Haftada hafiften hissetmeye başladım. Endişeniz çok normal ama herkeste aynı olmuyormuş. Daha vaktiniz var hissetmek için 😊 hiç strese sokmayın kendinizi. Ansızın minik bir pıt pıt hissedersiniz bir gün 🌸
Leyla2020 Nazcem43 kilolu hamileler daha geç hissedebiliyormus. Ben de kilolu oldugumdan oyle demislerdi. Endiselenme bence😊
Songuldr Nazcem43 özellikle ilk gebeliginiz ise 22 23 . Haftaya kadar hissetmemeniz normal diye biliyorum karın kaslarınızın sert olmasından dolayı bende o aralarda hissetmiştim ama yinede kontrollerinizi aksatmayin inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız bebeginizi 🙏🌸
Nazcem43 Etrafımdakiler çoktan hissetmen gerek dediler dün akşamdan beri uyuyamıyorum korkudan herhangi bir terslik olsa vücuduma yansır diye şeyler okudum kalp durması falan olsa gibi çok gerildim 🙁🙁
demetsarali benim de 18+6 hala hissedemedim acaba bir sorun mu var diye endise ediyorum normal diyorlar tabi ama bilemiyorum tabi
demir_dilek Nazcem43 bende kiloluydum ve senin gibi endiseliydim fakat hiç gerek yok 21. haftada hissedersin
NurCan988 Bebek zaten suan olsa olsa 200 gramdir neyini nasil oynatacakki hissedesin ☺️ Panik yapma ilk gebeliginse normal. Bende ilkimi coook gec hissetmistim. Ama tabi endiseliysen kontrol ettir yinede 😊
Esra2580 Nazcem43 endişe etme canım ben 18 de hissetmeye başladım ama kilo ve bu ut yaoisiyla alakalı olan bir durum panik yapma ileriki zamanlarda hissedersin