Yani bu korkmam gereken bir durum mu açık net bir şey söylemedi. Suyu normal plesanta normal kol bacak boyu normal ama karın bölgesi küçük gibi dedi Bunun da çok büyük bir sorun olmayacağını düşünüyorum dedi. Artık rabbime havale ettim hakkımızda hayırlısı olsun inşallah