Kızlar selam;
Biz şu an 37+6 yız. 2 hafta önce gittiğimde makat pozisyonundaydı geçen hafta ise doğum pozisyonu aldı ve bu haftada doğum pozisyonunda ama doktor leğen kemiğine daha girmemiş dedi. normalde bu haftada dönseydi artık fazla dönmesi bizim hoşumuza gitmez demişti sezeryan günü veririm dönmüş olursa demişti ama dönmediğiniçin normal doğumu bekliycez. 2 gün önce çok kasılmam vardı ama 2 gündür o da yok. Sizlerde buna benzer bir durum yaşayan varmı? sizlerin bu hafta da durumlar nasıl ?
9 aydır sürekli kusuyorum ve sadece bebeğe kilo aldım yemek yiyemiyorum bu da beni çok yordu doğurmak istiyorum ama bugün leğen kemiğine girmemiş daha deyince daha var sanırım ya 😔 Yorumlarınızı bekliyorum canlar ❤️