Canım eğer imkanın varsa test yaptırmanı öneririm. Elbette sağlıkla doğan bebişler vardır ama herkese göre hareket etmek ne kadar doğru bilmiyorum. Bir de sadece ense kalınlığı değil başka değerlere de bakılıyor bu konu ile alakalı. Bence doktoruna danış