KbraAkyol Kızlar bugün kontrol vardı doktor çatı muaynesi yaptı 2 cm açıklık arkasından kahverengi ve kırmızı biraz akıntım oldu ama ne sancı var ne baska bise şuan evdeyim böyle olup hala doğum bekleyen veya hemen doğum yapan varmı?
Med KbraAkyol sıfır sancı sıfır açıklıkla geldim suyum gelmişti sancı ve açıklık artmayınca sezeryana alındım. Inşallah sanciniz olur normal istiyorsanız,benim malesef olmadı. Ama yavruma kavuştum şuan izliyorum çok şükür. Darısı tüm bekleyenlere