Esma1834 Hiç gitmediğim bir devlet hastanesine günüm geçti dediğim de suni sancı verip doğuma alırlar mı ? Çünkü sadece sancın geldiğnde bakıyoruz demişlerdi. İnşAllah doğru ifade edebilmişimdir kendimi kızlar.