10 haftalık hamileyim . Normalde saçlarım çok kuru ve hiç uzamaz. Hamile kalmadan hemen önce dax gro diye bi saç bakım kremi almıştım . Kullanıyordum fayda görmüştüm . 1 gün saçta bekletmek falan gerekiyordu. Hamilelikte de böyle şeyler yapmanın sakıncası var mı acaba hanımlar . ? Cildimizi de nemli tutmak gerekirmiş bu süreçte ama . Saçım için kullanmalı mıyım o tarz ürünleri bilemedim