Zsnbr en az 2 kilo ve nefes alma sorunu olmamalı diye biliyorum fakat daha az kiloda olup küveze girmeyen de var ayrıca normal zamanda doğup kilosu yüksek olup yine küveze girende var yani önemli olan sağlığı canım .Benim oğlum 3 kilo doğmuştu ama yine Küvezde kalmıştı