Eminesevgi canım dün akşam gittik doktora ama çok moralim bozuldu doktor boynunda kordon var sezeryan artık bu dönmez dedi ilk doğumum çok korkularım var bu yüzden tonla para verip doktoru tercih ettim ama şuan çooook pişmanım beni teselli edip bilgilendirecegi halde ters ters konuştu iyice üzdü. İnternetten araştırdım kordon dolanması çok normal bişey sıkıntı olan dügüm olması yazıyor. Doktorda Pazartesi salı Çarşamba hangi gün dersen alalım dedi çok acil bir durum olsa hemen alalım derdi ama demedi.kordon kanı akışı herşeyi normal kalp atışları yine öyle. Şuan 39+1 günlügüz haftaya Perşembe tam doluyor günü sence o günü beklenmeli miyim