Gebelikle beraber çıktı tiroid durumu benim. En düşük ilaçla devam ediyorum. Su an 28 haftalık hamileyim ve dr um emzirme bitene kadar kullanılıyor ilac çünkü hormon süt ile de bebeğe gecebiliyor dedi 🤷♀️ üstelik düşük doz da yüksek olan değerimi düşürdüğüm halde devam edebilirsin dedi.