Kızlar 18+3 um ara ara hareket hissediyorum bazen ise hiç hissetmiyorum mesela dün gece baya karnıma dokundum ettim parmagimla hakaret etmedi çok sonradan hissettim normalmi bunlar ya ne zamandan sonra bebişin hareketlerini düzenli olarak takip edebilirim korktjm biraz açıkçası ikinci sorumda beni daha sağlık ocağından hiç aramadilar takip için n zamandan sonra aranıp çağırıyor lar