Benim hamileligimi ogrendigim haftalarda yani 5 hafta aynisi oldu bi kac gun agridi sonra hic oynatamadim kizardi ve sisti doktora gittik bilek kemigim iltihaplanmis antibiyotik verdi bol bol buz koy dedi bende ilk haftalarim bebege zarar vermesin diye antibiyotigi kullanmadim buzla cok sukur gecti ama 1 hafta sag elimi kullanamadim doktor hamilelikte olabilir bole seler tekrar edebilir dedi gecmis olsun