dilaradurmazz Arkadaşlar Anadolu yakasında oturuyorum eminönünde havuzlu han diye bir yer varmış güzel şeyler ve uygun seyler varmış giden var mı memnun kaldınız mı
Mom046 dilaradurmazz Bence gidilmemeli şuan, burda bi kaç kişi yazdı korona vakası yaşayan cok fazla esnaf olmuş orda.
gozde_sarisoy dilaradurmazz ben covid ‘ den önce gitmiştim bütün alışverişimi orda yaptım A dan Z ye herşey var ucuzuda pahalısıda gerçekten çok güzel ve büyük bi yer Ama şuanda salgın çok fazla malesef gidilemez 😞
annepanda dilaradurmazz arkadaşımin gebeliginde bundan 7 sene önce tum bebek alışverisini oradan yapmıştık. Tırnak makasından kuvetine anne gogus pedinden zıbınina. 7.5 aylikti herseyi halletmistik. Ama şuan durum nedir bilemiyorum tabi.
sugarfamily dilaradurmazz gerçekten gidilmesi gereken bi yer her çeşit var ama arkadaşım dediği gibi çok fazla esnafta covid19 olmuş bence riske atmayın derim Mom046
Msrrfeknc dilaradurmazz yazın gitmiştim gayet uygundu fiyatları ve çok güzel şeyler vardı geçen ay gittiğimde o kadar çok çeşit olmayıp pahalıydı eşimle şaşırmıştık ama son eksiklerim dahil hepsini topladım ordan