Bebeğim 10 aylık dün hamile olduğumu öğrendim çok şaşkınım ne yapacam bilmiyorum beta 11487 çıktı tam olarak kaç haftalık olduğumu da bilmiyorum. Benim durumu mu yaşayan oldu mu nasıl başa çıktınız bebeğim geceleri hiç uyumuyor onun stresi bide emzirmek ne kadar doğru sanki su veriyorum sanki boş ,emiyor gibi geliyor bana