Nrsna yoktu canm birden oldu sabah 6 da adet ağrım vardı akşam 6 da nişanım geldi ertesi sabah yani 24 saat sonra sabah 6 da doğurdum gelmiycek sanıyodum ve doktorum çatı muaynesi yapmıycam dedi 😄 ben başka hastaneye gidip ağrım var diye çatı muaynesi yaptırıyordum 🤦♀️ Tetikler doğumu belki diye ne hallere girdim inanamazsın ve 37 de ev taşıdım falan ev 3 katlı in çık yaptım hurmalar yedim😁 camlar sildim yerler sildim banamısın demedi şapşal oğlum