Elifberk
Şuan 15 günlük olduk göbeğim kalmadı 7kiloyla dogurmustum 2 kilo kaldı üstümde oda gider sezeryandan sonrada kalkarken aci oldu elimiz kesilince bile acıyor ama yürüdüm sürekli geçti ertesi günde evimize geldik çocuğuma kendim baktım şuan hiç olmamış gibi krem verdi doktorum lazer izide kayboluyor yavaş yavaş spinal sezeryan oldum çok çok rahatti gerçekten