benim ilk hamileliğimde de şimdikinde de 3 hafta süren baş ağrılarım vardı ve tek iyi gelen kahve idi. 1 fincan şekerli kahve mis gibi yapıyordu. çok şükür atlattım yine ağrıları. doktorumun önerdiği diğer şeyler de parol ve limonlu soda. kahveden sonra gerek kalmadı zaten :) geçmiş olsun. ve geçecek de, biraz sabır