Sancar yani ben bekledım de aslında cinsiyet için beklemedim. Burda çok post okuyoruz ya bebeklerini kaybedenlerin yediğimiz herşey hormonlu düşük falan etrafımda çok duydum pskolojik olarak beklemek istedm yoksa en baştan azar azar almak daha iyi birikince masraflı oluyo son aylar bebek arabası beşik dolap derken kıyafetletde sıkışınca zorlandım . Baya para harcadım toplu olarak . Beyaz sarı gibi iki cinsiyete de giden şeyler alabilirsin ufak tefek battaniye , kendine anne beebek çantası , puset örtüsü gibi