Kızlar bir türlü oğlumuza isim bulamıyoruz. Aklımızda ikisi kaldı. Sizce hangisi?😊
Ballilokmacik valla iki isim de güzel hangisi soyadına uyuyorsa o kazansın😄
Ballilokmacik kerem kardeşimin adı ikinci ismi de alp ❤️Kerem Alp çok güzel düşünürseniz eğer
Ballilokmacik KEREM❤️❤️❤️
Ballilokmacik Bence kerem ❣
Eren ismini her zaman sevmişimdir 💜
haziranin25i teşekkürler 😍
mommyjean Ertürk soyadimiz :)
A-F-B tek isim düşünüyoruz ama böyle de güzel olmuş 💕
Ballilokmacik o zaman Eren Ertürk gelsin hoşgelsin 😊
KEREM 😊eşim kabul etse bende istiyorum ama etmiyo 😏😏