Ser11 Selam kızlar 33.2 günüz geceden sol kasigimda bide belimde ağri var siksik tualetə gidiyorum. Normalmi sizdede boylemi. Günüz ağrı yok . Geceleri kasik ağrısı olmasi normalmi? Korkuyorum
Sulemsi10 Ser11 eğer tuvalete gidince geçiyorsa normal çünkü bana da aynısı oluyor cisim gelince ağrı yapıyor wc girince geçiyor galiba baskidan
Salser1985 Ser11 bende 33 haftalığım gece uyurken bebek sağa sola toplanıyor ozaman ağrı oluyor belki sizin de öyle oluyordur
Ser11 Salser1985 ilk oğlumda sezeryan oldum. Aradan 1.7ay gecti ikinci gebelik başladı şu an 2.2aykik oğlu var . Ameliyat yeri fazla agriyor