Senin durumunda olan benimmmm🙌🏻 37+4 haftalık hamileyim 20. Haftaya kadar triodim sürekli 5-6 arasında çıkıyordu.
euthyrox25 mg içiriyordum sonrasında doktorum 50 mg a cıkardı yine de hemen düşüş olmadı ama belli bir süre sonra 4 ün altına düştü simdide normal seviyede
hatta doktor nodül mü var diye guatr ultrasonu çektirdi bisey yoktu
Gebelik hormonları bazı kadınların tiroid bezlerinin yavaş çalışmasına neden oluyor hiç endişe etme 🥰