kubuduru Kızlarr bebeğim 970 gram 32 cm 27+5te sizlerin ki kaç doktor normal dedi 😍 ama biraz az mı sanki
Beyzaasiriinn kubuduru 27+4te 1275 gramdı kuzum gelişimi önde gidiyo özellikle uzun boylu bi bebek olucak dedi ama cm hatırlamıyorum 😊
kubuduru mlsmrtgl Beyzaasiriinn Yaa benim ki baya minyon o zaman ben de bir kilo üstünde olur diyordum ama 🤷♀️ kız mı sizlerinki de ? Ben kendim de kilo alamıyorum toplam 2.5 kilo aldım şuana kadar
mlsmrtgl kubuduru erkek benim bebegim. Sizin kilonuzla alakalı bir durum yok. Önemli olan bebeğin kilosu. Doktorunuz ne dedi
Beyzaasiriinn kubuduru benim de kızım olucak ama bende baya uzun boyluyum 177 boyum ailem de öyle eşim ve eşimin aileside uzun hepsi..İri kıyım bizim ki 😁 Ama doktor önemli olan 30-32. Haftalardan sonra ki kilosu diyo
kubuduru Beyzaasiriinn ya ben minyonum bana benziycek kızım demekki😂 valla bugünden itibaren çok daha iyi beslencem bende. Mide bulabtılarım var diye canımın istediğini yiyordum artık kızımın istedşğini yiycem😂
Beyzaasiriinn kubuduru bak her gün muhakkak kefir , muz , kaşar peyniri, yoğurt veya süt ceviz falan ye bide ben burda boza duymuştum bunların hepsi zaten normaldede yememiz gereken şeyler ☺️
kubuduru Beyzaasiriinn aynen ya bugün eşime iyi bi alışverş yaptırdım hepsinden aldırdım insalah yiyebilirim midemden korkuyorum ama zorlıcam kendimi