Mrymozr merhabalar geçen ay kontrole gittiğimde gelecek ay detaylıyı yaptıralım demişti doktorum şimdi bu ay sonuna doktor randevumu alacam detaylı için ekstra yapmam gereken bir şey var mı yada randevu alırken hastaneden belirtmem lazım mı detaylı yaptıracağımı