Bu benim kendi fikrim size yaptırında diyemem yaptırmayında, ben sadece iki test yaptırdım diğer testlerin hiç birini yaptırmadım çünkü içerdeki bebeği kimse değiştiremez doktorum her gittiğimde sağlıklı olduğunu vurguluyor zaten açıkçası var sayımlardan oluşan testleri yaptırmak beni sitrese sokuyor birşey yoksa bile bazen yanılmalar olabiliyor tüm hamileliğim zehir olmasın diye yaptırmadım zaten doğunca bütün kontürolleri yapılıyor bebeklerin yinede bu sizin kararınız düşünün kendiniz karar verin