Tilanur kanamam varsa bırakıyorum zaten kan sulandırıcı bende coraspin kullandim hamileligin başından beri. iki defa kanama oldu biri kabızlıktan digeri bello değildi o dönemde coraspin biraktim sonra tekrar basladim simdi 35 haftaligim tamamen biraktirdi