ipekipek Hanımlar merhaba, Haftaya dış çekimim olacak ama hala elbise ayarlayamadım. Bildiğiniz site var mı hiç ? Antalyadres dekileri beğenemedim Teşekkür ederim
SeldaSngl ipekipek deniz butik diye bir sayfa var instagramda orada kolları tül beyaz somon ve mavi renkleri olan bir elbise var çok güzel bi bakın derim 🤍
Ayferol0 ipekipek Modalabio diye bi site var instagram sayfası da var bende ordan alacağım belki beğenirsiniz
turansmom1 ipekipek ben modalabiodan gittim aldım çok guzel kıyafetler var internet sitesindende bakabilirsin🙂 Ben giyemeden doğurdum o ayrı😂
izmirannesi ipekipek instagramda gesmoda diye bi sayfa var çok güzel elbiseleri var ben nikah elbisemi almıştım hem ilgililerdi hemde çok kaliteliydi gelen elbise 🤗 umarım zevkine uygun bulabilirsin
Fatma2277 SeldaSngl ben bu elbiseyi 3. ayimda aldım hem yıldönümümüzdü hem de bebek var diye fotoğraf çektirdik. Fakat insanı olduğundan çok fazla kilolu gösteriyor. Vaktim olmadigj için tekrar değiştiremedim. Almayı düşünen varsa ona göre alsın
mommyjean Ayferol0 cidden çok güzel elbiseler varmış. Eğer aşıksan kadifeli pembe bir elbise var çok tatlı yada beyaz al derim