ikizlermom Bizde herşey çok normal aslında çok rahat bir hamilelik geçirdim ikiz olmasına rağmen önce ikiside doğum pozisyonundaydı en son gittiğimizde bi tanesi dönmüş🙈 Bakalım çarşamba günü kontrole gideceğiz ne durumdalar 😊 ama hangi doktora gittiysem hepsi sezeryan dedi daha bakmadan bile. Tabiki önemli olan bebeklerin sağlıkla doğması ama şunu düşünüyorsun hiç mi normal doğumla doğan ikiz yok😂😅 Sonuçta bir aksilik olmadıkça doğal doğum süreci budur öyle değil mi, doktoruma söylüyorum herşey uygun olursa anne istekliyse yaparız diyor bebeklerin duruş pozisyonları çatı muayenesi ama yüzde 99 da sezeryan diyor kendisi de ikiz annesi