Kızlar 13+5 hamileyim en son iki hafta önce doktor randevusuna gittim ve bir sonraki randevum iki hafta sonra doktorum bundan sonra ayda bir kez görüşecez dedi çok uzun süre değil mi ya kendimi zor tutuyorum gitmemek için sizin kontrolleriniz ne sıklıkta?