Smyrhkn123 sağlık ocağı hemşiresinin sizi bilgilendirmiş olması lazım aslında bizim sağlık ocağında ki hemşire çok ilgili aşı da falan hep aradı bebek nasıl gelişimi nasıl diye arada mesaj atar. Ben de 21 de olmuştum ilk tetanozu sanırım geç kalmadınız sağlık ocağına gidin yaparlar ikinci içinde gün verir