Merhaba ben bişey sorucam 26 haftalık hamileyim ikinci hamileliğim sabah kalktığımda eşofmanımı ıslatan avuç içi kadar suyum geldi ilk gebelğimde doğuma 10 gün kala hergün bu şekilde azar azar geliyordu ama şuan çok minik bebeğim dün gece eşimle birlikte olduk ocaba zarar mı gördü sıvı mı sızdıryor çok korktum şimdi de bide progrstan kullanıyorum alttan fitil olarak az bişey onun kalntısıda vardı çamaşırım da zaten o ara ara hep akıyor kullananlar bilr ama bu su olayı şimdi neyin nesi 😢