Allah sonradan tutabilme şansını tanımış bize şimdi neden bebeklerimizi bu riske sokalım ki? 3ana öğün 3 ara öğün olmak üzere 6 öğün yememiz gereken zamandayız biz. Ayrıca ergenlikten önce farz olmayan orucu daha gelişmemiş bebeklerimiz için farz kılmayalım . Ben kendi adıma çocuğumu aç bırakmaya kıyamam 😦