halitefe Gunel83 ay pardon bu arada benim dediğim ense kalınlığı burun kemiği ölçümü için sadece kemik var demişti detaylı ultrason zamanı burun kemiği ölçtü benimde
Gunel83 halitefe bende 1.7olctuler ve supheli geldi 2li testi yaptir dediler , akraba evliligimi diye sordulad hayir dedim
MeliSeliMelih Gunel83 1.7 nin nesi şüpheli geldi doktora onu anlamadım canım benimde 1.7 ve 2 tane doktorda ölçtürdüm 1.7 ve gayet iyi bi sıkıntı yok dediler kan sonucumu bekliyorum
Kbras Gunel83 bana 2 mm koca burunlu bebişin dedi hatta mm olarak cok onemlı deıl dıye bılıyorum o haftalarda kemıgı gorup gormemek önemli testi iyi bi doktora yaptrmak gercekten cok onemli sana belki baska biseyden demiştir canm
Gunel83 halitefe evet ense 1mm, burun 1.7mm sanirim referans 2den basliyor kucuk olmasi da supheli durummus
halitefe MeliSeliMelih birde burun kemiği demiş arkadaş ama bence burun kemiği içinde bir sorun yok bence yanlış anlaşılan bir kısım var kesin
Gunel83 MeliSeliMelih normalden kucuk biazcik dedi, Ben Azerbaycandayim burda olcum yapiliyor bi cogu yerde
MeliSeliMelih halitefe bencede yanlış anlaşılan bir durum var ki zaten 1.7 dediği burun kemiği olsa riskli durumlarda burun kemiğine rastlanmıyor 1.7 neden desin
Gunel83 halitefe yok can yanlis anlasilan bisey yok olcup burun kemigine de bakiyorlar aslinda var olmasi da iyi ama.olcum de yapiyorlarmis
Gunel83 MeliSeliMelih sana hicbisey demedimi brun kemigine 1.7 olmasina? Hatta bana akraba evlilihimi diye sordu.Bide ulkenin en iyisinin talebesiydi bana bakan onen iyiyle de konustular 2li testi bekleyelim demis