Benim de nisanın 28i gösteriyor tahminen. Ama kışlık kıyafet almayı düşünmüyorum, yeni doğan takımlarından alırım, battaniyeleri vesaire. Ama kafam çok karıştı hava soğuk olur mu onu bile kestiremiyorum. 40ı çıkana kadar evdeyiz mayıs ayına gireceğiz zaten o zamana kadar. Yani çok kışlığa gerek yok gibi 🤔
karanim24