Nklcilis11 26 ekimde çatlatma iğnemi oldum. Bugün test yaptım negatif gördüm. Erken mi yoksa bu ayda mı boş. Bunu yaşayan var mı? İğnenin etkisi geçmiş sanırım geçmese pozitif çıkardı galiba. Lütfen bilen bunu yaşayan yardımcı olsuun
Dilek0809 Nklcilis11 2 gün sonra tekrarlayın ben de geçen ay bu zamanlarda yaptım negatifti negatif kaldı
Betulmtn Nklcilis11 tam olarak kaçıncı gün yani,? Ben iğneden sonra 20.gun gördüm pozitifi. Gerçi kimyasal gebelik çıktı ama o da Bi aşama en azından hamile kalabiliyorum dedi Dr um
EdaM2358 Nklcilis11 testi 15.gun yaparsanız doğru sonuç verir erken yapmış olabilirsiniz ben 13.gun çok çok silik gördüm oda erken gebelik testiydi
Nklcilis11 Ben şuan 11. Gündeyim ilaç etkisi olsa pozitif çıkardı bence demekki ilaç etkisini kaybetmiş. Gebeliğimde olmadığı için sanırım negatif çıktı. :( bi umut arıyorum işte