18+5iz 17+5den beri hareketlerini hissetmeye baslamistım ama 2 gündür tık yok. Bu haftalarda böyle olur mu 25den sonra düzene girer hareketleri diye okumustum ama iki gün hic hareket olmaması normal mi en azından bi kere olsun hissettirmesi gerekirmiydi?